2. 2. 2016.

Bigli Migli nails




Bigly Migly su simpatični likovi a poznati su nam sa Vibera :0) Stilizovane, preslatke Čika Gliše, kao poručene da ih nacrtam na noktima.
Neću dužiti, evo fotki.
Usput odustala sam od Wordpressa, jer je tamo sve plati pa klati. Koristila sam free verziju WP na kojoj nisam imala mogućnost da ubacim social buttons.

Za ovaj dizajn sam koristila kao osnovu lakove:

Beli NSP L201 Daisy  (Nail System Prima)
Tirkizni GR Golden Rose Rich Color 74
Pink NSP (ne znam šifru, nema nalepnice :( )
Bezbojni GR Golden Rose Gel Look Top Coat (koji je vrh, vrh, vrh)

Akrilne boje MARABU: DecorMatt Magenta 014
                                         DecorMatt Black 073
                                         Decor Lack Cyan 056
                                         Basic Acryl White












Toliko od mene za danas :0)
Ako vam se dopada moj rad, pratite me na Instagramu, Pinterstu, Facebooku, Tumblru,Google +, Deviantartu, Twitteru i uskoro i na mom  You Tube kanalu.
Xoo <3

Нема коментара:

Постави коментар