11. 2. 2016.

Dry brush mani with a little heart,Super easy Valentines day nailart No. 4/ Srce na tvidu - nailart suvom četkicom








Please, scroll down for English :0)

SRB:
Ćao svima,
Evo četvrtog nailart dizajna povodom Dana zaljubljenih. I moram da vam priznam, ja sam se u ovaj zaljubila, beskrajno. Ne znam koliko vam fotke mogu dočarati prelepu mat kombinaciju bele i zlatnih niti,ali verujem te mi na reč, ovo je P R E L E P O! Uz to i super lako za rad. Ideja nije originalno moja, videla sam je na IG kod @thary_xoxo. Korisitla je svetlo sivi OPI lak za nokte " Skulls and Glossbones". Za razliku od nje upotrebila sam zlatnu boju laka za nokte.

KORISTILA SAM:
Lak GR Golden Rose Color Expert 02 - kreč beli
Lak GR Golden Rose Color Expert 61 - zlatni
Lak NSP Nail System Prima Maroon L283- crveni
Top Coat GR Golden Rose Matte - mat nadlak






NAČIN RADA:
Sve sam nokte prešla kreč belim lakom.
Pomoću lepezaste četkice za nailart nanela sam mestimično zlatni lak , vodeći računa da četkica mora biti SUVA, odnosno da laka na njoj ima taman toliko koliko je potrebno da ostavi trag. 
Pomoću najtanje četkice sam naizmenično crtajući horizontalne i uspravne linije zlatnom bojom, pokušala da dočaram izlged niti, kako bi celokupan dizajn imao izgled tkanja.
Crveni lakom sam uradila srce u spoljašnjem gornjem uglu nokta domalog prsta.
Ceo dizajn sam završila mat nadlakom <3





I to bi bilo sve ! Lako je zar ne?
Eto mene sutra sa novim dizajnom. Biće mi žao ovaj da obrišem, ali sigurna sam da ću ga čim prođe 14.2.  i završi se ovaj mali nailart challenge opet nositi.
Za još nail art ideja i uputstava kako da uradiš nokte pogledaj ovde






ENG:
Hello everyone!
Here is the 4th Valentines nailart design! It's stunning! I can't stop looking at it! I'am totally in love with this nailart design. If I could say, it is really a peace of art! I don't know if you can see how pretty it is on photos, but believe me on  my word, it is A M A Z I N G!
This nailart idea is not originally mine. I saw it on a IG @tharry_xoxo .
She used an OPI nail polish "Skulls and Glossbones" which is a light grey color, but I've decide to use a gold instead.




I USED:
Lak GR Golden Rose Color Expert 02 - white
Lak GR Golden Rose Color Expert 61 - gold
Lak NSP Nail System Prima Maroon L283- red
Top Coat GR Golden Rose Matte - matte




HOW TO DO IT:
First apply a white nail polish on all nails.
With a dry brush apply gold nail polish (brush has to be dry, but wet enough to leave a color). Use a very thin brush to create a gold treads. The whole design should be resemble a tweed fabric.
Draw a little red heart in a upper outer corner of the ring finger nail.
Finish with matte top coat. 
And you have it! Absolutely gorgeous nail art design.
I have to wipe it off because of my blog and this Valentines day challenge that I am doing, but I know that as soon as possible I'll do it again.





See you tomorrow with a new Valentines day idea 
Xo Xo :0) <3
For more nail art ideas click:here


Нема коментара:

Постави коментар