15. 2. 2016.

Sove na noktima





Please scroll down for English.

SRB:

Ćao svima,

Izazov od nedelju dana je završen. Kad saberem lajkove i utiske objaviću koji vam se nailart dizajn najviše svideo.
Izazov od nedelju dana je prilično naporan uz sve ono što svako od nas obavlja svakoga dana, mogu samo da zamislim kako izgleda paklenih 30 dana nailart izazova. 
Danas sam odlučila da se pozabavim SEO optimizacijom bloga, pa videćemo kako će to sve na kraju ispasti. Od silnog vremena provedenog ispred kompa i same prirode posla kojim se bavim,oči su mi prilično umorne i pospana sam, zato evo jedne slatke sovice, za sve noćne ptice kojima glava danju pada od sanjivosti.



KORISTILA SAM:
Lak NSP Syringa L173-roza
Lak Essence The Gel Nail polish Rock my World No.53- sivi
Lak NSP Daisy L201-beli
GR Golden Rose Gel Look Top Coat
Marabu akrilnu boju Basic Acryl - belu
Marabu akrilnu boju Decormatt - crnu
Marabu akrilnu boju Decormatt - magenta




NAČIN RADA:

Nokat domalog prsta nalakirala sam u belu boju, jer sam planirala da na njemu uradim crtež sove.
Ne znam da li uopšte ima smisla da opisujem kako uraditi sovu , mislim da je najbolje gledati fotografiju i pokušati je jednostavno precrtati. Telo sove sam obojila najsvetlijom roza bojom, koju sam dobila mešajući belu akrilnu boju sa mrvicom magenta akrilne boje. 



Praktikujem da uvek prvo uradim jedan nokat i to onaj na kome je komplikovaniji deo dizajna i kada ga završim tek onda lakiram ostale nokte. Na ovaj način štedim sebi i lak za nokte i vreme koje bih provela čekajući da se isti osuši, jer često prilikom rada pokvarim lak na ostalim noktima ili ga zamažem bojama koje koristim pri crtanju.
Na nokat kažiprsta i malog prsta sam nanela lak u sivoj boji, nokat srednjeg prsta i palca sam nalakirala u roza.

Završila sam sjajem.
To bi bilo to.






ENG:
Hello everyone!

Finally the Valentines day nailart challenge is over.When I summ your likes ,comments and my impressions I'll anounce which design was most popular.
7 day nailart challenge was pretty though for me to keep the pace, with everything else Iam doing through the day, I could only imagine how it seems to fulfill 30 day nail art challenge.




Today I've decided to work on my blog SEO optimization, which is totally new for me, we will see what I have done.
As I spend lot of time in front of my computer, and because of the nature of my job, my eyes are pretty tiered red and itchy and I am sleepy, so for todays mani I choose the sweet sleepy owl nail art design for all of you night birds,sleepy by day.



I USED:

Nail Polish NSP Syringa L173- pink
Nail Polish The Gel Nail polish Rock my World No.53- grey
Lak NSP Daisy L201-white
GR Golden Rose Gel Look Top Coat
Marabu acrylic color Basic Acryl - white
Marabu acrylic color Decormatt - black
Marabu acrylic color Decormatt - magenta



HOW TO DO IT:
On ring finger apply white color.
There is no point to describe how to draw an owl, the best way is to look at my photos and try to recreate it.The owls body I painted with light pink color which I get by mixing white acrylic paint and a tiny drop of magenta acrylic paint.



I use to always first do the nail on which the complex nail art design is on.This way I save my time and my  nail polish. Only then I apply nail polish on the rest of my nails.
Often while working on some nail design I smudge my nail polish on the rest of the nails or I drop a color that I use for drawing on them.On the index finger and pinky I applied grey color.
Middle finger and thumb nails are pink.
Finished with shiny top coat.
That is all :0)
Hope you like it :0) <3










Нема коментара:

Постави коментар