23. 3. 2016.

Kawaii nokti / Kawaii acrylic nails

Please scroll down for English version.



SRB:
Ovo mi je omiljena tehnika nail arta, nekako se sva veština jednog tehničara upravo ogleda u snalaženju sa akrilom. Što se akrila tiče ne postoji to što ne mogu da napravim. Zaista volim sve što ima veze sa ovim materijalom.



I ovog puta koristila sam NSP akrilik sistem proizvode. Koristim ih veoma dugo i svedok sam promenama u kvalitetu proizvoda (na bolje naravno).



Za ovaj set noktića koristila sam NSP akril prah Cover Pink i Standard Liquid Monomer, mada mislim da bi za izradu detaljnijeg 3D nail arta bio pogodniji "sporiji" likvid. 



Pri radu sa likvidom i izborom istog treba imati u vidu i temperaturu u prostoriji, godišnje doba itd...Npr leti je bar meni zgodno da koristim sporije vezujući, jer vrlo često ne mogu da koristim klimu...tako da  mi Standard ili Premium (koji je brzo vezujući) ne bi ostavili dovoljno vremena za detaljnije oblikovanje bilo nokta bilo ukrasa.



Ono zbog čega sam tužna je cena akril prahov u boji. Mislim da je 240 dinara za 2 grama praha previsoka cena, pa se snalazim kako znam i umem.



Za ovaj dizajn sam koristila prahove koje sam sama izvela . kombinujući beli sa neonskim bojama (žuta, plava, roza).



Zelenu boju akril praha "Prima kozmetika" nema u ponudi pa sam je dobila mešajući clear prah sa pigmentom kupljenim u "Mystic nails" prodavnici u Beogradu, a za pastelno zelenu nijansu sam dobijenu boju mešala sa belim prahom.



Nokti su dužine "M" (šablon) oko 25mm od zanoktica do vrha.
Uradila sam ih cover pink akril prahom i završila običnim pink prahom. Svi ukrasi su ručno pravljeni uključujući i mašnicu.



Nadam se da sam bar nekome pomogla i da vam se dopadaju ovi noktići.


I na kraju obzirom na cenu materijala, uložen trud, vreme, znanje i umeće  - kolika cena treba da bude za ovakve nokte ? Unapred se radujem komentarima, zaista :)

ENG:
This my favorite nail art technique. I love everything about acrylics. i forget on time when I start making nail design like this.



I use as usually NSP acrylic system powders and standard liquid monomer, but I think it would be better to use maybe slower liquid monomer, because it gives you more time to do all details on your 3D design.



All colors I made combining white and neon acrylic powder, so I get this beautiful pastel colors.





I think that color acrylic powders I use are too pricey  considering they contains only 2 gr of product and I pay for one piece about 240,00 dinars.



How much nails like this should cost?
25mm long, all acrylics with 3D handmade nail art.I finished sculpting with regular transparent pink acrylic powder.



I am looking forward to your comments and waiting for your recommendations about the price of this set?

Нема коментара:

Постави коментар