22. 4. 2016.

3D i 4D nail art: Tatty Teddy Me to You medvedić od akrila

Please scroll down for English version.



SRB:
Ćao!
Ponosna sam što mogu da vam predstavim svojih ruku delu u svakom smislu. Mojih ruku delo na mojim rukama.Moj omiljeni Tatty Teddy Me To You medvedić. 


Nail art Tatty Teddy Me to You medvedić na akrilnim noktima sa 4D mašnicom i priveskom


Ovaj 3D i 4D nail art sam uradila akrilom i gel lakovima. Ukrasi za nokte su urađeni od NSP akrila.


Nail art Tatty Teddy Me to You meda na akrilnim noktima

Tatty Tedy 3D nail art i Tatty Teddy Me To You medvedić privezak su unikatni ručno rađeni. Mašnica od akrila je mojih ruku delo i savijana je ručno i naravno unikat je. Privezak se skida sa mašnice i može da se koristi  kao privezak za mobilni ili za ključeve. Ja ipak volim da ih nosim na mašnicama.


Tatty Teddy Me to You 4D privezak

Ako se neko pita kako radim bilo šta od kućnih poslova - odgovor je LaKo. Oni koji me poznaju znaju da živim u kući, imam baštu, dvorište, kućne ljubimce i naravno gomilu standardnih obaveza kao i svaka druga žena koja se brine o svojoj porodici i domaćinstvu. Da radim sve. Ne, nemam mašinu za pranje sudova. Da, mesim testo za picu. Da, perem prozore. I ne, ne smetaju mi nokti. Koristim gumene rukavice uvek, uvek, uvek.


Nail art Tatty Teddy Me to You medvedić od akrila


MATERIJAL KOJI SAM KORISTILA:
Za izradu noktiju:
NSP Acrylic Powder Cover Pink
NSP Liquid Monomer Standard
NSP Nail Prep Step 1
NSP Primer Step 2


NSP Acrylic System Nail System Prima 

Za dizajn:
NSP G-Lac Snow White
Marabu Acrylic Paint Decorlack black No.073
Marabu Acrylic Paint Decorlack cyan   No.056                               Marabu Acrylic Paint Decorlack White No.070
NSP Super Gloss Top Coat


Gel lak Snow White, NSP Super Gloss i Marabu Akrilne Boje


NSP Gel lak Snow White i Super Gloss Top Coat i Marabu akrilne boje



Za 3D i 4D ukrase i privezak:
NSP Colored Acrylic Powder Neon Blue Dust
NSP Acrylic Powder White 
NSP Acrylic Colored Powder Night Dust
NSP Acrylic Colored Powder Neon Pink


NSP akril prah u boji
NSP akril prah u boji, beli i moje izvedene pastelne boje i siva

NAČIN RADA:
Nokte sam uradila na standardan način. Pripemila sam ih odmašćujući nokatnu ploču turpijanjem tek koliko da izgube sjaj, prašinu sam otklonila pomoću čistog alkohola i kozmetičkog tupfera koji ne ostavlja trunčice i niti po noktima, zatim sam nanela Nail Prep i Primer. 


Nail art dizajn na akrilnim noktima inspirisan Tatty Teddy Me to You medvedićem

Celokupan asortiman akrilnih prahova koje sam koristila za izradu ovog nail art dizajna (uključujući i 4D mašnice i privezak) možete pogledati na sajtu NSP Nail System Prima 
Za izlivanje sam koristila šablone. Nokte sam izlila tako da imaju bademast oblik.


4D nail art Tatty Teddy Me to You privezak 

 Na prelaz između šablona i mog nokta sam nanela tanak sloj akrila tek koliko da nokat na tom delu ne bude grbav u slučaju da pomerim sama sebi šablon u toku rada. Ovo je dobar način inače da se izbegnu grbice ispod nokta kod onih koji baš i nisu sigurni u svoju tehniku izlivanja i da se izbegne dodatno korišćenje tanke freze za stanjivanje nokta sa donje strane.
Izlila sam nokte, pinčovala ih na vreme i zatim ih samo isturpijala i oko zanoktica prošla mojom NSK mašinom i frezom za sečenje akrila da uklonim višak akrila koji bi se možda podigao (ipak nije lako sam sebi raditi nokte). Nokte sam isturpijala Galaxy turpijom 100/100 i 150/150 (koje nabavljam ovde u Alexandar Cosmetics po ceni od 88,00 i veoma sam zadovoljna njima, posebno ovim koje su dijamant oblika.


4D ručno pravljena mašnica sa Me to You medvedićem kao priveskom

Na područje oko zanoktica sam nanela malo prajmera Step 2 i sve nokte prešla belim gel lakom u dva sloja. Posle svakog sloja ide 2 minuta UV lampa.


3D i 4D nail art dizajn inspirisan Me to You medom 

Nisam otklanjala lepljivi sloj već sam samo akrilnim bojama nacrtala dizajn kao što se vidi na fotografijama, tačkice, krugovi i srca.
Sve nokte sam završila nelepljivim SUPER GLOSSOM koji obožavam, jer se nokti nakon njega nestvarno lepo sijaju. Super gloss polimerizovati u UV lampi 2 minuta ili 30 sekundi u LED lampi.
Ukrase za nokte sam uradila od akrila. Napravila sam malu zakrpu od sivog akrilnog praha koji sam sama napravila mešajući crni i beli.


Koliko sam sladak?

Šavove na zakrpici sam napravila crnom akrilnom bojom. Glavu Me To You medvedića sam napravila takođe od sivog akrila, a efekat krzna sam dobila tako što sam čačkalicom izvlačila akril na gore dok je bio napola suv.
Dodala sam belom bojom njuškicu i na njoj plavim akrilom nosić, oči sam mu napravila od crnog akrila.
Ispod glave dodala sam mašnicu od plavog akrila sa cirkončićem u sredini.


Presladak Me to You medvedić privezak ručno izrađen od akrila

Akrilne prahove u boji koje sam koristila možete pogledati na sajtu Prima kozmetike
Na kažiprst sam dodala jednu od mojih omiljenih mašnica, ova je ručno pravljena od akrila i svetlo plave boje je. Boju sam dobila mešajući Neon Blue Dust akrilni prah i beli akrilni prah.Mešajući dobila sam divnu pastelnu nijansu plave. Mašnici sam dodala tanak lančić koji služi da se za njega prikači privezak.


4D nail art: privezak i mašnica od akrila

Privezak sam napravila potpuno od akrila: pravila sam ga iz dva dela - lice i naličje. Umesto tela napravila sam srce od pastelno roza akril praha koji sam dobila mešajući beli akrilni prah i neon pink.
Ovo srce mi je donekle olakšalo posao jer nisam morala da pravim stomačić i noge, jer sam samo na donji deo srca dodala stopalca.
U toku izlivanja sam u glavu Tatty Teddy dodala alkicu za pričvršćivanje kopče priveska.


Nail art inspirisan Me to You medvedićem, za sve koji ga obožavaju, 

Eto, prilično dugačak opis, znam da jedna slika ili video vredi više od 1000 reči, ali biće uskoro i videa za sve vas koji ih željno iščekujete. Obećala sam, znam i potrudiću se da ih uskoro pustim.
Nadam se da vam se ovaj dizajn dopada, da vam se sviđaju moje mašnice (ja ih obožavam). 


Meni se dopada, a vama?

Na namučene zanoktice sam nanela spasonosni NSP Serum za zanoktice.

Ako vam se dopada to što radim pratite me, stolkerišite na Fejsbuku, Twitteru, Deviantartu, Tumblru, Google +, Nailpolisu, Bellashootu, Instagramu, Pinterestu, biće mi drago da vas vidim tamo.

Do sledećeg dizajna uživajte - radite na svojoj sreći. Ja radim svaki dan. Pozzzz :0)






ENG:
Hello! 
I am proud to show you this cute little nail art design I made in acrylic and gel polish. I am especially proud on my handmade 3D and 4D nail art I made in acrylic. I made a cute  ligt blue 4D hand folded acrylic bow with attached 4D nail charm Tatty Teddy - Me to You Bear, which I really love. The nailcharm I made could be used as a nail charm and as a mobile phone or key dangle as well. I customized every piece of 3D and 4D nail art I made.


Nail art Tatty Teddy Me to You Bear

МАТЕRIAL I USED:
For nails
NSP Acrylic Powder Cover Pink
NSP Liquid Monomer Standard
NSP Nail Prep Step 1
NSP Primer Step 2


NSP Acrylic System Prima

For design
NSP G-Lac Snow White
Marabu Acrylic Paint Decorlack black No.073
Marabu Acrylic Paint Decorlack cyan No.056                                 Marabu Acrylic Paint White No. 070
NSP Super Gloss Top Coat


NSP Gel polish Snow White, Snow White and Marabu Acrylic paints

For 3D and 4D nailcharms
NSP Colored Acrylic powder Neon Blue Dust
NSP Colored Acrylic powder White 
NSP Colored Acrylic powder  Night Dust
NSP Acrylic Colored Acrylic Neon Pink


NSP Colored Acrylic

HOW TO DO IT

I prepare my nails as usual, filing,wipe off the dust with pure alcohol,and then I apply nail prep and primer. I used nail forms and start with sculpting my nails. I choose to made them almond shaped. First I applied thin coat of acrylic on the edge between my nail and nail form to avoid getting bumpy underneath.


Tatty Teddy Me to You Bear nail art 

Then I proceed with usual application of acrylic.
I pinched each nail, and filed them.
After I wiped off a dust I applied 2 coats of white gel polish and cure it in a lamp for 2 minutes each time.


Tatty Teddy Me to You nail art on acrylic nails

I wiped of sticky layer and started with drawing a heart shapes and dots as you see on a photos.
I topped each nail with no sticky top coat - which I cured in a lamp for 2 minutes.
For nail charms I used acrylic. I made by myself pastel blue, pastel pink and grey acrylic powder. For that I used NSP color acrylics: neon pink, neon blue,black and I add in each of them a proper amount of white acrylic powder, until I was satisfied with the result.
Am I cute?

I made a tiny patch on the one nail and added with acrylic black paint ''sewing thread'' around the patch.
I made a Tatty Teddies head with grey acrylic powder and with a toothpick I made fur while acrylic was still wet enough.
Do you like this 4D nail art?

I made also his bow out of pastel blue acrylic. I add a snout which I made of white acrylic powder and in the end I made a nose with blue acrylic powder and eyes with black.
I made hand folded 4D bow with pastel blue acrylic and I attached to it a chain for a dangle. 


4D nail art: light blue hand made bow with detachable Me to You bear dangle

For the dangle I made a whole Tatty Teddy Me To You Bear which is holding the pastel pink heart. That way I simplified the creation of it, because I don't need to made a whole body of the Tatty Teddy.


Sweet 4D nail art Me to You bear handmade  in acrylic

I finished my nail charms and dangle with matte gel polish top coat.
The dangle is detachable.So I could wear it on my nails like a dangle for my bow or on my mobile phone or anywhere else. 
Hope you like it. And if you do, please follow me on Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, Tumblr, Deviantart, Bellashoot, Google+, Nailpolis - wherever you are... and thank you <3
See you soon.








Нема коментара:

Постави коментар