6. 4. 2016.

Akrilni nokti inspirisani David Jones torbama / Acrylic nails inspired by handbags

Please scroll down for English version.



SRB:
Za ovaj dizajn potrebnoje odvojiti malo više vremena. Svi ukrasi - kaiš, mašnica, privezak torbica urađeni su ručno od akrila.




Koristila sam NSP akril prah i NSP likvid Standard. Nokte sam izlila do "M" dužine šablona.
Nakon obrade prelakirala sam ih NSP gel lakom Nude u dva sloja.
Na malom, srednjem prstu, palcu i kažiprstu sam dodala štepove crnom akrilnom bojom. 



Kao završni sloj koristila sam NSP Matte Top Coat.
Na domalom prstu uradila sam kaiš od tašnice crnim akril prahom,dodala sam metalnu alku, metalne nitne, kao i štep roza akrilnom bojom koju sam dobila mešajući malo bele sa magenta bojom. U slučaju da nemate male metalne nitne možete ih uraditi koristeći tehniku gela i folije srebrne.



Na srednjem noktu sam roza bojom, koju sam dobila mešajući NSP gel lak Adore sa NSP Snow White gel lakom, uradila manja nepravilna četvrtasta polja (do 2/3 nokta) - koja prestavljaju imitaciju krokodilske kože.Preko svakog četvorougla sam prešla sjajem - koji se polimerizuje u UV lampi 2 minuta.



Na kažiprstu sam uradila pri vrhu nokta dijagonalno "kroko" dizajn i prešla ga sjajem. Na ovom noktu sam dodala i ručno rađenu 4D mašnicu od akrila. Mašnica je unikatna, ručno savijena. Uradila sam je koristeći NSP akrilni prah Cover Pink koji sam pomešala sa White akrilnim prahom kako bih dobila nežniju boju. Nacrtala sam štepove kako bi se uklopila sa celim dizajnom. 




Mašnici sam dodala ručno rađeni privezak u obliku tašnice koja ima isti dizajn kao i srednji nokat  (kroko + štepovi).












Нема коментара:

Постави коментар