4. 4. 2016.

Boho nail art - mikrocrtanje / Boho nail art - handpainted

For English version please scroll down.


SRB:Ovo je diyajn koji sam uradila "iz cuga" - jednostavno ti krene i ide i nema brisanja, mrljanja, ponavljanja. Sa lakoćom sam ga uradila, jer jednostavno obožavam ovaj fazon, dizajn, ovakav nakit...
Veliki sam ljubitelj Boho stila, posebno Boho nakita, koji je teško naći ovde kod nas, pa zašto onda da ga nemam makar na noktima.
Ko želi može da pogleda Boho nakit na IG  @bohomoon klik


KORISTILA SAM:

NSP Nail Art Acrylic Paint - srebrna
MARABU Decormatt Acryl akrilnu boju  - No 073 crnu
MARABU akrilnu boju Decorlack Acryl No 056 - tirkizna
GR Golden Rose Rich Color lak - No 74 tirkiz
GR Golden Rose Gel Look Top Coat
NSP Super Gloss Lacquer Uv gel 
Tečni vitražni pigment Perfect nails 408 Turquoise blue
NSP Liquid Monomer standard
NSP Acrylic Powder White
NSP Acrylic Color Powder Neon Dust Blue


KAKO SAM URADILA OVAJ DIZAJN:

Prvo sam od akrila napravila kamenčiće tirkiza. Mešala sam tečne pigmente da bih dobila željenu boju i na kraju sam dodala mrvicu NSP akrila praha u boji  "Neon blue dust". Onda sam prešla na crtanje. Inspiracija mi je bio nakit Bohomoon sa IG.


Osnova mi je bila srebrna akrilna boja preko koje sam radila detalje.
Na kraju sam fiksirala kamenčiće pomoću Golden Rose Gel Look Top Coat i dodatno sam sve prešla sa NSP Super Gloss Lacquer UV gelom koji se polimerizuje u UV lampi 2 minuta a u led lampi 30 skundi. 


Čini mi se da se ovaj završni lak baš junački drži, obzirom na to koliko radim po kući i koliko uništavam lakove - moje drangulije i ukrase za noktiće.Žao bi mi bilo da ovakav dizajn koji je još jedan od onih koje bih nosila danima - upropastim za par dana.Ko želi d asazna nešto više o Boho stilu njegovom poreklu i nastanku evo linka: klik
Uživala sam čitajući.


ENG:I am so happy because of thhis great nail art I have done surprisingly easy and quickly. I am huge fan of bohemian style, especially silver jewelry, my favorite IG boho profile is @Bohomoon click
For me it is pretty complicated to make an online order from Ali express or similar sites, because of payment methods. I found many internet pages of that jewelry and I am so delighted with every piece I see, so finally I was blessed with inspiration to make these for me. 


If I can not have Boho jewelry on my fingers, I can make Boho nails inspired by Boho jewelry. So here it is, completely mine, absolutely gorgeous nail design. I have no words to describe how happy I am.


All design was hand painted with acrylic paint.
Little turquoise stones are handmade.
I used acrylic powder and pigments to made them.


I USED:

NSP Nail Art Acrylic Paint - silver
MARABU Decormatt Acryl akrilnu boju  - No 073 black
MARABU akrilnu boju Decorlack Acryl No 056 - cyan
GR Golden Rose Rich Color lak - No 74 turquoise
GR Golden Rose Gel Look Top Coat
NSP Super Gloss Lacquer Uv gel 
Tečni vitražni pigment Perfect nails 408 Turquoise blue
NSP Liquid Monomer standard
NSP Acrylic Powder White
NSP Acrylic Color Powder Neon Dust Blue


If you want to read about the Boho style and learn something, here is the link with really great text about it click

Нема коментара:

Постави коментар