4. 5. 2016.

Crno beli nail art dizajn sa trouglićima / Black and white nail art design

Please scroll down for english version.
Crno beli nail art dizajn sa trouglićima

SRB:
Ćao svima,
Evo nas u maju i zaista se nadam da ću konačno pustiti svoj You Tube kanal u život. Ne znam zašto mi je toliko teško da odlučim da lupim "public" opciju i da dovolim da snimljeni materijal konačno stigne do onih kojima je namenjen. Ne znam... Možda moj bolesni perfekcionizam ili strah. 
Nema veze, biće uskoro.
Crno beli nail art dizajn sa trouglovima

Za početak maja sam sebi da učinim plezir uradila ovaj crno beli nail art dizajn sa trouglićima. Nadam se da vam se dopada.
Jednostavan je za uraditi. Super je za sve koji nose prirodne i kratke nokte (kao što vidite) , a super lako se radi i na akrilnim noktima i gel lakom. Prava stvar za svakoga ko voli jednostavnost i crno beli geometrijski dizajn.


Lakovi i boje koje sam koristila uz obavezni NSP serum za oporavak zanoktica

KORISTILA SAM:
FLORMAR lak za nokte Smoothing White No. 300 
GOLDEN ROSE Gel Look Top Coat 
MARABU Akrilnu boju Decorlack Black No. 073


Kako vam se dopada ovaj crno beli nail art dizajn? A trouglići?

NAČIN RADA:
-Sve nokte prelakirati belim lakom za nokte u 2-3 sloja u zavisnosti od kvaliteta laka koji imate. 
Ja sam koristila Smoothing white Flormar koji nije kreč beli tako da sam nanela 3 sloja i umirala čekajući da se osuši kako bih nastavila dalje sa radom (mislim znate već moju boljku što se lakova tiče ).
-Nakon što se lak doooobroo osušio pomoću veoma tanke četkice i akrilne boje uraditi trouglove na svakom noktu.
Ja sam koristila Marabu Decorlack crnu akrilnu boju i veoma tanku četkicu Nevskaya Palitra Kolinsky Sable No.1 i obožavam je. Zaista. I cena je zaista superiška. Kupujem ih u http://www.alexandar-cosmetics.com/en a  evo i direktnog linka baš za četkice koja ja koristim: Nail art četkice
Zamisao mi je bila da se broj trouglova povećava idući od malog nokta do srednjeg, a da se onda opet idući ka palcu njihov broj smanjuje.


Crno beli nail art dizajn  - minimalizam i jednostavnost

-Koliko sam uspela u tome proseudite po fotkama.
-Na kraju na sve nokte sam nanela  regularni završni lak, kao i do sad Golden Rose Gel Look Top Coat kojim sam prezadovoljna.
             
Crno beli nail art dizajn sa trouglićima: ovo je konačna verzija. Iskusno oko će primetiti da se dizajn na srednjem noktu razlikuje od dizajna na nekim fotkama.Meni se ovaj više dopada.

             Dopada mi se ovaj crno beli nail art dizajn sa trouglićima. Baš. A vama?
Inače kod mene nema sredine kao što ste možda primetili: ili minimalizam ili najstrašniji zamisliv kič...
Šta ću...kad mi tasovi nisu u ravnoteži svašta se dešava :0)
Pozdravčić do nekog novog teksta. 
Nadam se skorom druženju na mom You Tube kanalu :*
Crno beli nail art dizajn sa trouglićima - prvobitna verzija 
Da li vam se dopada ovaj moj crno beli nail art dizajn?



ENG:
Hello!


Black and white nail art design

Here we are in May, and for the beginning of month I made this very minimalist black and white nail art design. I love triangls, so I like this nail art design as well.
You will need very thin brush. I used Nevskaya Palitra Kolinsky Sable No.1 here is the link: Kolinsky Nail Art Brush

Polishes and colors I used and my favorite NSP cuticle repair serum

I USED:
FLORMAR nail polish Smoothing White No. 300 
GOLDEN ROSE Gel Look Top Coat 
MARABU Acrylic Color Decorlack Black No. 073


Cute or not? Black and white nail art design

HOW TO DO IT:
First polish each nail with white, repeat 2-3 coats (depends of the polish you have) 
Then after polish is completely dry start with drawing tinny triangles. I used acrylic paint and very thin nail art brush I bought at http://www.alexandar-cosmetics.com/en

The less is more, do you agree? Black and white nail art design

I started from pinkie - where I draw very small triangles then I proceed with ring finger where I draw more triangles then on the pinkie. On te middle finger I made much more. On index finger I draw 4-5 triangles just at the nail edge.On the thumb I draw 4 triangles in the middle of the nail vertical.
Perfect and simple for me, what do you think about my Black and White nail art design

I topped everything with regular shiny top coat.
That is all, hope you like it.


Simple and easy - black and white design for natural and short nails

Please follow me on my Instagram and Facebook page.
See you soon on the You Tube channel
Hope you like my black and white nail art design.

Нема коментара:

Постави коментар