27. 5. 2016.

Nail art dizajn "Back to the future"

Please scroll down for English version.




SRB:
Ovaj nail art dizajn je inspirisao lik Dr Emmet Browna iz filma "Back to the future"  (Povratak u budućnost) i njegovih ludih gedžeta.
Film je inače iz 1985. godine i skroz je sladak i baš za uživanje, a  
posebno mi se koncept putovanja kroz vreme u prošlost dopada (a kako i ne bi? Možete da pogađate zašto... ).



Glumi nekada popularni Michael J.Fox (koja je on zvezda bio tada...Eeee) Christopher Lloyd, Lea Thompson...
Nemam puno da vam pišem i pričam o ovom dizajnu.
Nanesite podlogu, nanesite neku od prozirnih rozikastih boja u 2 sloja. Kada se sve dobro osuši iseći nalepnicu za nokte po želji: ja sam ih sekla u obliku pravougaonika i kvadrata.



Inače ove nalepnice mi dugo stoje (imam ove srebrne koje vidite na noktima i imam takve iste samo u plavoj boji). Predobro se presijavaju i odlične su ko voli ovakav malo napredniji i smeliji i slobodniji nail art stil. Dugo su mi stajale neupotrebljene i jedan dan mi je samo kliknulo i paf: evo ideje kako da ih iskoristim.
Kada sam ih zalepila, što je jednostavno jer su i samolepive, uokvirila sam svaku crnom akrilnom bojom. Izvukla sam i tanku crnu liniju kako bih dizjan dopunila. Na ćoškiće svakog pravougaonika i kvadrata sam dodala po neku kavijar srebrnu kuglicu. Njih je dobro fiksirati lepkom za nokte, ja sam koristila GR Gel Look TopCoat ali nije mogao dobro da ih zadrži na mestu :(


Rešila sam i da iskombinujem ovaj futurizam sa etno momentom u vidu ovih tračica koje sam sama isplela i tako da spojim naizgled nespojivo. Nadam se da vam se dopada ovaj futuristički nail art dizajn inspirisan filmićem "Back to the Future"






Moja Anđela - aka Đa (sijamska mačka) i moji nokti



Moja sijamka Đa i moji Bektudfjučrasti noktići

ENG:
I don't have too much to write about this nail art design.
It is inspired by Dr Emmet Browns character from the movie"Back to the future". I was inspired by his gadgets. 
The movie is from the 1985 and it is so cool, so if you don't watch it already, certainly have to.

Actors are: Michael J. Fox (M.J.Fox was such a star) Lea Thompson and Christopher Lloyd.

All you have to do is to apply a base coat on your nails, and two coats of sheer pink nail polish.
After nail polish is completely dry take a nail sticker (silver shuttered) and cut it into pieces (rectangular and square)
Stick them to the nails and in the corners of it add some caviar silver beads.

Line it up with black acrylic color.
Add black lines on the edge of the nail.



Topped everything with regular shiny top coat. I use GR Gel Look Top Coat and I applied two coats, but that was not enough to hold the caviar beads in place, so I suggest to use a nail glue to stick them to the nail.

If you like this futuristic nail art design inspired by the "Back to the future" movie try to recreate it. I'd love to see it.
I hope you enjoy this post, see you soon.
And for the end my Thai cat (ex siamese) and my futuristic nail art



Нема коментара:

Постави коментар