19. 6. 2016.

Nail art design: Inspired by Michael Kors

Please,scroll down for English version.


Folijasti nail art dizajn 

SRB:
Ovo je dizajn urađen na akrilnim noktima, ali može se primeniti na svim  noktima, jer suština je u specijalnoj vrsti gela i transfer foliji.
Ovaj gel, tačnije paint gel imam već duže vreme kao i folije i na žalost nisam bila u mogućnosti da kupim sebi sve boje koje su bile u ponudi...jednostavno bila sam prinuđena da u skladu sa (ne)mogućnostima kupim samo ovaj crni i dve vrste folija: srebrnu i zlatnu.
...izliveni akrilom jer akril je ljubav

Mogućnosti rada sa folijama su neograničene, bukvalno možete pustiti mašti na volju i stvarati prelepe kreacije nalik pravom nakitu i to na noktima.
Folije i gel su E.Mi tačnije osmislila ih je Ekaterina Mirošničenko, a ovo je link ka sajtu E.Mi E.Mi folije i gelovi. Postojao je i predstavnik za Srbiju, ali izgleda da ih više nema, bar sudeći po sajtu ni u Srbiji, a ni u Hrvatskoj ni Sloveniji.
a ko nema Michael Korsov sat ili torbu ili...ima zato noktićeeee :)

Nokte sam standardno izlila NSP akrilom: Koristila sam Cover Pink i Clear, kao i zlatni i srebrni gliter prah. 
NSP proizvode koje sam koristila možete pogledati ovde klikom na link NSP proizvodi koje sam koristila: akril prahovi, likvid i prajmeri


KORISTILA SAM:
NSP Acrylic Powder Cover Pink
NSP Acrylic Powder Clear
NSP Super Gloss Top Coat
NSP Nail Prep
NSP Primer
NSP UV French Gel

E.Mi Glossy Foil Gold
E.Mi Paint Gel Black

NSP zlatni gliter prah
Mystic Nails srebrni holo gliter

Četkice koje sam koristila:
Nail Art Kolinsky Nevskaya Palitra No.1 kupljena u Alexandar Cosmetics
Četkica za akril je Perfect Nails Acrylic Brush kupljena u Mystic Nails
Moj foto aparat je Canon EOS 600D
LINKOVI:
NSP Prima
Mystic Nails 
Alexandar Cosmetics
E.Mi paint gel i folije
Canon EOS 600D

*Ovo nije sponzorisan tekst. Svi proizvodi koje sam navela,kupila sam sama.Ujedno na navedenim linkovima su proizvodi koje sam uspela da nađem po najpovoljnijim cenama na tržištu trenutno. Fotoaparat sam takođe kupila.


Evo i videa kako ne bih morala ovde puno da kuckam, Nadam se da će vam se dopasti.
Vidimo se :)


sličan nail art trnsfer folijom možete pogledati ovde: Filigran nail art dizajn ENG:
This nail art design I created on acrylic nails, but it can be done on natural and gel nails as well.
I used paint gel and glossy transfer foil, which I bought a couple of years ago and I am so sad because I was not able to buy more than one paint gel and two transfer foils:silver and gold. That's how it is when you live in Serbia...
Sculpted acrylic nails 

Anyway, transfer foil gives you a huge range of possibilities for the nail art.
The gel paint and transfers foils I used for this nail art are E.Mi (Ekaterina Miroshnichenko)
The Nails I done as usually with: NSP Acrylic System


I USED:
NSP Acrylic Powder Cover Pink
NSP Acrylic Powder Clear
NSP Super Gloss Top Coat
NSP Nail Prep
NSP Primer
NSP UV French Gel

E.Mi Glossy Foil Gold
E.Mi Paint Gel Black

NSP gold glitter dust
Mystic Nails silver holographic  glitter dust

Brushes I used:
Nail Art Kolinsky Nevskaya Palitra No.1 
Perfect Nails Acrylic Brush
My camera is Canon EOS 600D

LINKS:
NSP Prima Cosmetics
E.Mi
CANON EOS 600D


Transfer foil  nail art design inspired by Michael Kors

I hope you enjoy.
One more nail art design, done with transfer foil you can find here:Filigree nail art design


*This is not a sponsored text, all products I mentioned I bought by myself. The listed products are the most affordable I could find here in Serbia - the lowest prices I found.

1 коментар: