7. 6. 2016.

Nail art dizajn Plava laguna: izlivanje akrilom (majlar i gliter prah)



Nail art dizajn: Plava laguna


Please scroll down for English version.
SRB:
Kucam jedva, jer su mi nokti dugački verovali vi meni ili ne - od zanoktica do vrha 4 cm!
Nokte sam izlivala akrilom, a majlar je dodatak u vidu najfinijih listića  stakla u boji  i dodaje se u gel ili akril pri izlivanju noktiju ili nadogradnji.
Od akrila je sve moguće napraviti

Ja sam ga kombinovala sa gliter prahom, a u videu na YT moći ćete da vidite kako sam ih radila. nadam se da se i vama dopada ovaj nail art dizajn koji sam, čini mi se opravdano nazvala "Plava laguna"




KORISTILA SAM:

NSP akril prah Cover Pink
NSP akril prah Clear
NSP Liquid Monomer Novice
NSP Nail Prep
NSP Primer
Gliter prah
Plavi majlar
NSP Super Gloss
MARABU akrilna boja  Decorlack White No.070 - bela
Nokti izliveni akrilom sa majlar i gliter plavim prahom 

Ono što mi je promaklo da snimim, tj mislila sam da snimam ali se ispostavilo da mi je kamera bila isključena, je kako sam probušila rupice u akrilu pomoću mikromotora...šta da se radi...bilo je kasno, ja već izmučena i nervozna zbog svetla koje nikako ne mogu da podesim, zbog malog kapaciteta memorijske kartice i kratkog veka baterije...i desio mi se taj propust, ali snimiću i to u jednom luđem videu :0)
*sve proizvode koje sam koristila sam sama kupila  sopstvenim novcem
Morske letnje boje na noktima zahvaljujući plavom gliteru i majlar lomljenom staklu

Foto aparat: Canon EOS 600 D


ENG:
Hello.
It is so hard to type on my lap top with this looooong nails...they are 4 cm long! 
So, I want to share with you how I've done this acrylic nail design with Mylar and glitter.

Mylar is a very gentle and tiny leafs of shuttered glass in various colors. I used the blue one in combination with the blue glitter.
This acrylic nail art design is true summer design. I call it Blue lagoon, it looks like deep blue sea, and some nails reminds me on shark - or I am wrong?
Anyway I recorded everything and uploaded on You Tube, so you could go there and check my new video and the list of material i used is here on my blog.
I USED:
NSP acrylic powder  Cover Pink
NSP acrylic powder Clear
NSP Liquid Monomer Novice
NSP Nail Prep
NSP Primer
Glitter dust
Blue mylar
MARABU Acrylic paint Decorlack White No. 070
NSP Super Gloss
*all used products I bought with my own money



I mised to film a part where I drill a holes in acrylic, but I'll film it next time - I already have a plan to film a new video clip with the amazing and crazy nail art design in acrylic, so stay tuned :0)

My camera:  Canon EOS 600D

Нема коментара:

Постави коментар