15. 7. 2016.

Letnji lubeničasti nokti: akvarel akrilnim bojama / Watermelon Aquarelle nail art design with acrylic paints

Please scroll down for English version.


Lubenica u akvarel tehnici je idealna kombinacija

SRB:
Premda danas uopšte nije tipičan vreli letnji dan (mada meni prija ovo osveženje) ja sam bila inspirisana da uradim  baš ovaj voćkasti letnji lubeničasti nail art dizajn.
Biće vam potrebna kreč bela podloga na noktima i akrilne ili vodene boje i par crnih nitni koje ćete fiksirati završnim sjajem.



Ja sam osnovu radila gel lakovima i na noktima imam 3 sloja IBD Carte Blanche gel laka.

Dizajn sam radila akrilnim bojama. 


Magenta mrlja

Moji nokti su izliveni  NSP Clear akrilom.


NAIL SYSTEM PRIMA : NSP Acrylic System


Belu akrilnu boju koju ste videli u videu na kraju nisam  ni upotrebila jer sam bila zadovoljna izgledom semenki lubenica - nije mi bila potrebna za naglašavanje oblika semenki.

Gel lakovi se polimerizuju 2 minuta u UV lampi i 30 sekundi u LED lampi.

I da ne dužim dalje sve je u videu objašnjeno.


Mega uvećani

KORISTILA SAM:

IBD Just Gel Polish Carte Blanche - beli
IBD Just Gel Polish Base Coat
IBD Just Gel Polish Top Coat
Akrilne boje MARABU Yellow Green No. 066
                                        Black No. 073
                                        Magenta No. 014
Nail art četkica Nevskaya Palitra Kolinsky No. 1
Nitne crne 
Slamčica za sok

LINKOVI:

LINKOVI:
NSP Prima Kozmetika KLIK
IBD JUST Gel Polish KLIK
Nail Art četkica Nevskaya Palitra Kolinsky No.1 KLIK
MARABU Akrilne boje KLIK
Fotoaparat koji koristim je Canon EOS 600D KLIK

Toliko od mene, za ovaj put.
*Ovo nije sponzorisan tekst i pisanje mi nije plaćeno. Sve navedene proizvode sama sam kupila sopstvenim novcem.







ENG:
Today is not typical summer day (it is pretty cold for July and it is raining) but I was inspired to create this nail art design.
You will need thick white gel polish or regular polish for base color, acrylic paint or water colors, top coat, black studs and straw.

I have acrylic nails sculpted with clear NSP acrylic and 3 coats of IBD white gel polish.


Everything is explained in the video

I USED:
IBD Just Gel Polish Carte Blanche - white
IBD Just Gel Polish Base Coat
IBD Just Gel Polish Top Coat
Acrylic paint MARABU Yellow Green No. 066
                                         Black No. 073
                                         Magenta No. 014
Nail art brush Nevskaya Palitra Kolinsky No. 1
Black studs
Straw (for juice)

LINKS:
NSP Prima Kozmetika CLICK
IBD JUST Gel Polish CLICK
Nail Art četkica Nevskaya Palitra Kolinsky No.1 CLICK
Fotoaparat koji koristim je Canon EOS 600D CLICK
*This is  not sponsored text. All listed products I bought with my own  money.I did 'nt receive any money for writting this text.

Hope you like it!

2 коментара: