21. 9. 2016.

Folija u Nail Artu: Argyle Pattern

Posle pauze od skoro 2 nedelje, evo me ponovo sa jednom jesenje zimskom šarom koja je mnogima omiljena (meni sigurno jeste) tzv. romboidnom šarom poznatom u svetu kao argyle pattern.
Za ovaj nail art dizajn sam koristila folije koje sam dobila od divne ekipe sa Facebook stranice French Trake.

Nači rada predstavljen u ovom videu nije moja originalna ideja, već korejskih kolega, koji zajedno sa japanskim nail dizajnerima čine sam vrh što se manikir sfere tiče.


Moji nokti su kao i obično izliveni akrilom i bez obzira na dužinu su preživeli renoviranje studija, gletovanje, krečenje, žicu za ribanje itd...

Inače popularna romboidska - argyle šara vodi poreklo iz Škotske. Nastala je u klanu Kempbel iz Argaila (zapadna Škotska) i tako i dobila svoj naziv. Prvobitno je korišćena u izradi kiltova, a od 17. veka se nosi i na dokolenicama.
Popularnost je stekla nakon I sv.rata u V. Britaniji i SAD zahvaljujući tekstilnoj fabrici "Pringle of Scotland" i Vojvodi od Vindzora koji je ovu šaru nosio na svojoj odeći za golf.

Izvor: wikipedia

KORISTILA SAM:

French Trake folije: zelenu, plavu i ljubičastu
French Trake gliter: M808 S
Akrilnu boju MARABU No 70: belu
NSP Super Gloss
NSP UV Top Coat
NSP UV French Gel

HMG Color Gel No 125 ljubičast
HMG Color Gel No 119 crni
HMG Color Gel No 159 bež

Četkice:
Kolinsky Nevskaya Palitra No 00
Jana Nails One Stroke Brush

Evo videa u kome se lepo vidi način rada.
Pre snimanja sam na nokat malog prsta i kažiprsta nanela bež kolor gel i polimerizovala u UV lampi 2 minuta, a na domali i srednji sam nanela crni kolor gel koji sam polimerizovala kratko svega par sekundi tek kada sam iscrtala crni frenč na noktima malog prsta i kažiprsta.




Toliko od mene, ako imate pitanja u vezi sa ovim nail art dizajnom, slobodno me kontaktirajte ovde ili na Instagramu, Facebooku, Pinterestu, Google + itd... :)

LINKOVI:
French Trake KLIK
Jana Nails Srbija KLIK 
Alexandar Cosmetics kolinsky četkica KLIK




*Osim folija koje sam dobila da probam, sve druge proizvode sam kupila.

Нема коментара:

Постави коментар