8. 12. 2016.

Novogodišnji nail art dizajn Medvedići



Da ne dužim mnogo, bliži se onaj period u godini kada je dozvoljen svakojaki kič: poput pseudodrveta nasred sobe, sve okićenog lampicama i ostalim koječegarijama... 




Stoga evo i mog skromnog doprinosa opštoj pretprazničnoj euforiji...u vidu novogodišnjeg nail art dizajna, svima omiljenih: MEDVEDIĆA

Nokte sam izlila akrilom, oblik je običan badem, dužina na šablonu: 2 (šabloni su oni najjednostavniji "Summer")



Mede sam iscrtala akrilnim bojama One stroke tehnikom, kapice sam uradila crvenim gel lakom. Meda na domalom noktu je na podlozi od belog holo i fluo gliter praha.

Nokat kažiprsta, malog prsta i palca sam uradila tako što sam nakon dvadesetak sekundi u UV lampi na lepljivi sloj crvenog gel laka utrljala gliter i vratila u lampu na još 2 minuta.
Na sve nokte sam  nanela završni FSM nefiksirajući gel.

Sledi video i spisak korišćenog materijala :)

KORISTILA SAM:

Beli Gliter Prah French Trake H-030 S i F-031S
Crveni Gliter Prah French Trake Mettallic M-910S
IBD beli gel lak Carte Blanche
Crveni NSP Primin gel lak 
NSP EC beli paint gel 
MARABU akrilne boje: Decormatte i Decorlack:žutu, belu i braon
FSM nefiksirajući Top Coat
Nail Art četkica One Stroke Jana Nails
Nail Art četkica Kolinsky Nevskaya Palitra No 1



Gliter prahove možete poručiti na Facebook stranici French Trake: KLIK




*Ovo nije sponzorisan niti PR tekst, sve navedene proizvode sam kupila.

Нема коментара:

Постави коментар