28. 9. 2016.

Nail art dizajn: karo i karneri




Još jedan jesenji dizajn, ovaj put inspiraciju sam pronašla u školskim uniformama i naravno opet u divnim tzv. škotskim mustrama. O tome kako su nastale i odakle im naziv možete pročitati u mom postu od prošle nedelje u kome sam pisala kako sam uradila sličan dizajn u ljubičastoj i zelenoj boji  pomoću folija i kolor gelova KLIK

Dakle karo dezen i karneri...Nail art dizajn koji se odlično ide i na kratke i duge nokte.


Moji nokti su izliveni akrilom i to PINK prozirnim, kako bi se boja kolor gela koji nanosim videla i sa donje strane noktiju,tako uradjeni deluju prirodnije u odnosu na nokte izlivene cover pink ili cover peach bojom (osim u slučaju kada nokti ostaju u toj boji u kojoj su izlivani).



KORISTILA SAM:

HMG kolor gel No. 157 - crveni
HMG kolor gel No. 119 - crni
NSP UV Top Gel - clear
NSP UV French Gel - beli
MARABU Akrilnu boju Colorlack No. 070 - belu
MARABU Akrilnu boju Colorlack No. 073 - crnu

NSP acid free prajmer

ČETKICE:
Jana Nails One Stroke Brush
Nevskaya Palitra Kolinsky Nail Art Brush No. 00



LINKOVI:
NSP Prima  Kozmetika KLIK 
NEVSKAYA Četkica ALEXANDAR COSMETICS KLIK
JANA NAILS četkica KLIK
HMG Kolor Gelovi KLIK
MARABU Akrilne boje KLIK

NAPOMENA:
U videu sam BAŠ naglasila da se kolor gel mora fiksirati pre nanošenja akrilne boje. Naglasila sam zato što sam ja u toku snimanja razmišljala da li da nanosim beli gel ili belu akrilnu boju i onda sam odlučila da nanesem belu akrilnu boju, a zaboravila sam da fiksiram kolor gel. Desilo se da mi se akrilna boja pri nanošenju završnog gela "povlačila za četkicom" i tanke linije koje sam izvukla su se malo deformisale. Eto i to sam htela da podelim sa vama, možda nekome bude od koristi. 

A evo i videa:



Nadam se da vam se dopada, a pitanja u vezi nail arta i noktića možete postaviti na mojoj Facebook stranici, Instagramu, putem e-maila i mog Google + profila

Do sledećeg nail art dizajna, samo kreativno :)
Pozdrav Xoo

Нема коментара:

Постави коментар